Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗадорожнюк, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorЗадорожнюк, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorZadorozhniuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-06-16T18:08:15Z-
dc.date.available2020-06-16T18:08:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗадорожнюк, Н. О. Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону / Н. О. Задорожнюк // Упр. інновац. розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях : матеріали V Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 6–7 черв. 2019 р. – Одеса, 2019. – С. 136–138.uk
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/science/innov_roz/2019/136.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10693-
dc.description.abstractМаркетинг регіону є відносно новим для вітчизняної економічної науки напрямом дослідження. З підвищенням значущості розвитку територій та регіонів ці питання все частіше поставали у наукових дослідженнях різних вчених та практиків. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» з визначенням головних ідей вчених зведено у табл. 1. Дослідження наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» дозволило визначити головні ідеї відповідних наукових підходів. Виявлено, що ключовим ядром у наукових поглядах щодо сутності поняття «маркетинг регіону» різних вчених є наявність ресурсного потенціалу, який надає вагомі конкурентні переваги території або регіону. Проте, не менш важливе значення приділено споживачам товарів та послуг регіону. З метою здійснення більш глибоко аналізу наукових поглядів щодо сутності поняття «маркетинг регіону» визначено переваги та недоліки розглянутих підходів, а також розроблено певні пропозиції до їх удосконалення.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса 2019 – Одеський національний політехнічний університетen
dc.subjectмаркетинг регіонуen
dc.subjectспоживчі цінностіen
dc.subjectпотреби регіонуen
dc.subjectпідхідen
dc.subjectпотенціал регіонуen
dc.subjectинформационная инфраструктураen
dc.titleДослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіонуen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвиткомuk
opu.citation.firstpage136en
opu.citation.lastpage138en
opu.citation.conferenceУправління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях: матеріали V міжнародної науково-практичної конференціїen
opu.staff.idn.o.zadorozhnyuk@opu.uaen
opu.conference.dates6–7 червня 2019 рокуen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титульна_сторінка_Конференції_Одеса_2019.PDF44.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Тези_Задорожнюк_Н.О._Одеса_2019.PDFЗадорожнюк Н.О. Дослідження сучасних наукових поглядів щодо сутності маркетингу регіону409.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.