Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11245
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКудіна, Алевтина Володимирівна-
dc.contributor.authorКудина, Алевтина Владимировна-
dc.contributor.authorKudina, Alevtyna-
dc.date.accessioned2021-01-18T10:22:01Z-
dc.date.available2021-01-18T10:22:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКудіна, A. B. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу INSTAGRAM / A. B. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 61-71.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11245-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування акаунту, робота над контентом та просування. Розкрито сутність інструментів та методів просування компанії в Instagram та виявлено сильні та слабкі сторони кожного з них. Розкриті перспективи просування fashionбрендів через цю соціальну мережу.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectSMMen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectInstagramen
dc.subjectтаргетингen
dc.subjectбренд-менеджментen
dc.titleДієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу INSTAGRAMen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage61en
opu.citation.lastpage71en
opu.citation.issue2en
opu.staff.ida.v.kudina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 2 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf562.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.