Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12378
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавельєв, Микита Сергійович-
dc.contributor.authorСавельев, Никита Сергеевич-
dc.contributor.authorSaveliev, Mykyta-
dc.date.accessioned2022-02-07T12:34:48Z-
dc.date.available2022-02-07T12:34:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавельєв, М. C. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства / М. C. Савельєв // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 88-102.en
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12378-
dc.description.abstractПроведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес- моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю «6P». Визначено мету бізнес-моделей за моделлю «6P». Окреслено напрямки оптимізації використання інструментів інтернет-маркетингу. За резкльтатами проведеного маркетингового дослідження запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємств у мережі Інтернет.en
dc.description.abstractThe aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non-commercial organisations’ promotion on the web.en
dc.language.isouken
dc.publisherДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»en
dc.subjectінтернет-маркетингen
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуen
dc.subjectбізнес- моделі в мережі Інтернетen
dc.subjectстратегії інтернет-маркетингуen
dc.subjectinternet-marketingen
dc.subjectinternet-marketing instrumentsen
dc.subjectbusiness models on the weben
dc.subjectinternet-marketing strategiesen
dc.titleСтратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємстваen
dc.title.alternativeStrategies for choosing Internet marketing tools depending on the business models of the enterpriseen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume5en
opu.citation.firstpage88en
opu.citation.lastpage102en
opu.citation.issue4en
Располагается в коллекциях:Том 5 № 4 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
159-1-386-1-10-20211219.pdf986.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.