Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1352
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтудінська, Галина Яківна-
dc.contributor.authorStudinska, Halyna-
dc.date.accessioned2017-03-01T19:00:45Z-
dc.date.available2017-03-01T19:00:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationCтудінська, Г. Я. Територіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів України / Г. Я. Cтудінська // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 1 (17). – С. 62–72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1352-
dc.language.isouk-
dc.titleТериторіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів України-
dc.title.alternativeTerritorial brand SEZ as the mechanism of reincarnation of the depressed regions of Ukraine-
dc.typeArticle-
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвиткомuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часу-
opu.citation.firstpage62-
opu.citation.lastpage72-
opu.citation.issue№1(17)-
opu.staff.idstudinska.galina@gmail.com-
opu.staff.idt.i.studitskikh@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф.ЕСіУІР
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(17), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
62-72.pdf453.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора