Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13586
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПродіус, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorProdius, Oksana-
dc.contributor.authorДонецкова, Валерія Андріївна-
dc.contributor.authorDonetskova, Valeriia-
dc.date.accessioned2023-05-31T06:04:48Z-
dc.date.available2023-05-31T06:04:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПродіус, О. І. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні / О. І. Продіус, В. А. Донецкова // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2022. – № 1 (19). – С. 56–-63.uk
dc.identifier.issn2521-6384-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13586-
dc.description.abstractВ статті докладно розглядаються найважливіші аспекти digital-маркетингу, його сутності та специфічних рис. Теоретичний аналіз присвячений проблемам використання інструментарію цифрового (digital) маркетингу у комплексному просуванні як стратегії підвищення ефективності та конкурентоспроможності бізнесу. Відзначено, що в літературі відсутній єдиний підхід до чіткого визначення даного поняття, тому розглянуті підходи до розуміння суміжних понять. Досліджені особливості застосування окремих сучасних інструментів digital-маркетингу. Крім того, у статті наводиться аналіз основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу в Україні і робляться висновки про перспективи використання різних digital-інструментів на українському ринку у 2022 році.en
dc.description.abstractThis article discusses in detail the most important aspects of digital marketing, its essence and specific features. Theoretical analysis is devoted to the problems of using digital marketing tools in complex promotion as a strategy for increasing the efficiency and competitiveness of a business. It is noted that in the literature there is no single approach to a clear definition of this concept, therefore, approaches to understanding related concepts are considered. The features of the introduction of individual modern digital marketing tools have been studied. In addition, the article analyzes the main trends in the development of digital marketing in Ukraine and draws a conclusion about the prospects for using various digital tools in the Ukrainian market in 2022.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectцифрова рекламаen
dc.subjectdigital-маркетингen
dc.subjectінструменти digital-маркетингуen
dc.subjectтренди digital-маркетингуen
dc.subjectантитренди digital-маркетингуen
dc.subjectкомплексне просування бізнесуen
dc.subjectінтернет-маркетингen
dc.subjectdigital advertisingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectdigital marketing toolsen
dc.subjectdigital marketing trendsen
dc.subjectdigital marketing anti-trendsen
dc.subjectintegrated business promotionen
dc.subjectinternet marketingen
dc.titleІнструменти digital-маркетингу у комплексному просуванніen
dc.title.alternativeDigital marketing tools in comprehensive promotionen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage56en
opu.citation.lastpage63en
opu.citation.issue1 (19)en
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (19), 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
56.pdf424.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.