Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовтуненко, Ксенія Валеріївна-
dc.contributor.authorKovtunenko, Kseniia-
dc.contributor.authorПар'єва, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorParieva, Oleksandra-
dc.date.accessioned2023-06-29T09:01:52Z-
dc.date.available2023-06-29T09:01:52Z-
dc.date.issued2020-01-12-
dc.identifier.citationКовтуненко, К. В. Конкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачі / К. В. Ковтуненко, О. О. Пар’єва // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2020. – № 1 (11). – С. 120–128.uk
dc.identifier.issn2521-6384 (Online)-
dc.identifier.issn2521-103X (Print)-
dc.identifier.uri10.15276/EJ.01.2020.15-
dc.identifier.uri10.5281/zenodo.4664295-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13768-
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the essence of the economic category "competitive intelligence". The existing approaches of domestic and foreign scientists to the definition of the essence of competitive intelligence are investigated and generalized. The reasons why enterprises conduct competitive intelligence are determined: curiosity, expectation and follow-up. A marketing approach to defining the essence of competitive intelligence is proposed, the author's interpretation is formulated. The tasks of competitive intelligence have been determined and systematized, the need for their centralization has been substantiated by creating a competitive security system at the enterprise and the corresponding structural unit.en
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню сутності економічної категорії «конкурентна розвідка». Досліджено і узагальнено існуючі підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності конкурентної розвідки. Визначено причини, за якими підприємства проводять конкурентну розвідку: цікавість, очікування і наслідування-передбачення. Запропоновано маркетинговий підхід до визначення сутності конкурентної розвідки, сформульовано авторське тлумачення. Визначені та систематизовані задачі конкурентної розвідки, обґрунтована необхідність їх централізації через створення на підприємстві системи конкурентної безпеки і відповідного структурного підрозділу.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectcompetitive intelligenceen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketing approachen
dc.subjectcompetitive securityen
dc.subjectbusiness informationen
dc.subjectmonitoring of the competitive environmenten
dc.subjectконкурентна розвідкаen
dc.subjectконкуренціяen
dc.subjectмаркетинговий підхідen
dc.subjectконкурентна безпекаen
dc.subjectбізнес-інформаціяen
dc.subjectмоніторинг конкурентного середовищаen
dc.titleКонкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачien
dc.title.alternativeCompetitive intelligence: essence, approaches to definition, objectivesen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalКонкурентна розвідка: сутність, підходи до визначення, задачen
opu.citation.firstpage120en
opu.citation.lastpage128en
opu.citation.issueN1(11), 2020en
opu.staff.idk.v.kovtunenko@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (11), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
120.pdf695.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.