Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14409
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖурба, Дар'я Олександрівна-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorZhurba, Daria Oleksandrivna-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasylivna-
dc.date.accessioned2024-05-23T09:38:04Z-
dc.date.available2024-05-23T09:38:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖурба Д. О. Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу / Дар'я Олександрівна Журба ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 61-63.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14409-
dc.description.abstractСтратегічне управління життєвим циклом бренду є важливим аспектом в маркетинговій стратегії бренду. Стратегії управління на різних етапах, такі як «розробка», «впровадження», «витягування», «зростання», «стабілізація» та «згасання», включають різноманітні підходи для досягнення KPI бренду. Однак ефективність будь-якої стратегії залежить від ретельного аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів та сприйняття бренду споживачами, що підкреслює необхідність ситуаційного підходу у керуванні брендом.en
dc.description.abstractStrategic brand lifecycle management is an important aspect of a brand's marketing strategy. Management strategies for different stages, such as "development", "implementation", "pull", "growth", "stabilisation" and "fade", include a variety of approaches to achieve brand KPIs. However, the effectiveness of any strategy depends on a thorough analysis of internal and external factors and consumer perceptions of the brand, which emphasises the need for a situational approach to brand management.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectжиттєвий цикл брендуen
dc.subjectаналіз ринкуen
dc.subjectстратегії управління брендамиen
dc.subjectідеологія брендуen
dc.subjectпозиціонуванняen
dc.subjectребрендингen
dc.subjectрозробка брендуen
dc.subjectзгасання брендуen
dc.subjectвпровадження брендуen
dc.subjectстабілізація брендуen
dc.subjectзростання брендуen
dc.subjectстратегія витягуванняen
dc.subjectbrand lifecycleen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectbrand management strategiesen
dc.subjectbrand ideologyen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectbrand developmenten
dc.subjectbrand fadingen
dc.subjectbrand implementationen
dc.subjectbrand stabilisationen
dc.subjectbrand growthen
dc.subjectpull strategyen
dc.titleСтратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклуen
dc.title.alternativeBrand management strategies at different stages of the life cycleen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage61en
opu.citation.lastpage63en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.idm.v.kirnosova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
61-63-Zhurba.docx27.24 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.