Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15349
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибак, Анна Артемівна-
dc.contributor.authorRybak, Anna-
dc.contributor.authorМамонтенко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorMamontenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-06-02T07:17:51Z-
dc.date.available2025-06-02T07:17:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРибак А. А. Цифрові інстументи в управління туристичними послугами / Анна Артемівна Рибак ; наук. керівник Наталія Сергіївна Мамонтенко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 90-92.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15349-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль цифрових технологій в управлінні туристичними послугами. Акцентовано увагу на трансформаційних процесах у туристичній галузі під впливом цифровізації, використанні інформаційних технологій на всіх етапах туристичної подорожі, впровадженні інноваційних цифрових інструментів для персоналізації послуг та управління репутацією. Аналізуються переваги використання великих даних, штучного інтелекту, систем автоматизації маркетингової діяльності, мобільних застосунків, VR і AR-технологій у формуванні туристичного досвіду. Зроблено висновок про ключову роль цифрових рішень у забезпеченні конкурентоспроможності туристичних підприємств та розвитку сталого туризму.en
dc.description.abstractThe article examines the role of digital technologies in the management of tourism services. The focus is on transformational processes in the tourism industry under the influence of digitalization, the use of information technologies at all stages of the tourist journey, the implementation of innovative digital tools for personalization of services and reputation management. The advantages of using big data, artificial intelligence, marketing automation systems, mobile applications, VR and AR technologies in shaping the tourist experience are analyzed. The conclusion is made about the key role of digital solutions in ensuring the competitiveness of tourism enterprises and the development of sustainable tourism.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectтуризмen
dc.subjectрепутаційний менеджментen
dc.subjectцифровізаціяen
dc.subjectдоповнена реальністьen
dc.subjectтуристичні послугиen
dc.subjectвіртуальна реальністьen
dc.subjectінформаційні технологіїen
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectавтоматизація маркетингуen
dc.subjecttourismen
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectreputation managementen
dc.subjectaugmented realityen
dc.subjecttourism servicesen
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectmarketing automationen
dc.titleЦифрові інструменти в управління туристичними послугамиen
dc.title.alternativeDigital tools in tourism services managementen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage90en
opu.citation.lastpage92en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.idn.s.mamontenko@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
90-92-Rybak Anna.docx25.21 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.