Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2446
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєльтюков, Євген Афанасійович-
dc.contributor.authorBieltiukov, Yevhen-
dc.contributor.authorНєкрасова, Любов Аркадіївна-
dc.contributor.authorNiekrasova, Lubov-
dc.date.accessioned2017-05-13T07:00:01Z-
dc.date.available2017-05-13T07:00:01Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.citationБельтюков, Є. А. Конкурентна стратегія підприємства: сутність та формування на основі оцінки рівня конкурентоспроможності / Є. А. Бельтюков, Л. А. Некрасова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 2 (12). – С. 6–13.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/No2/6-13.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2446-
dc.description.abstractВизначено поняття «конкурентна стратегія організації». Запропонована схема оцінки конкурентоспроможності промислового підприємства з урахуванням результатів його діяльності. Виділено основні етапи оцінки. Розглянуті практичні аспекти визначення рівня конкурентоспроможності виноробних підприємств.en
dc.description.abstractThe features of approaches to restructuring on the basis of the study of structural and functional changes in the business and the necessity of implementing a systematic approach, based on a deeper study of the interaction of different types of capital and organizational innovation potential of the economyen
dc.description.abstractОпределено понятие «конкурентная стратегия организации». Предложена схема оценки конкурентоспособности промышленного предприятия с учетом результатов его деятельности. Выделены основные этапы оценки. Рассмотрены практические аспекты определения уровня онкурентоспособности винодельческих предприятийen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університет-
dc.subjectконкурентна стратегіяen
dc.subjectоцінка конкурентоспроможності підприємстваen
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen
dc.subjectмодель ADLen
dc.subjectcompetitive strategyen
dc.subjectthe competitiveness of enterprisesen
dc.subjectproduct competitivenessen
dc.subjectmodel ADLen
dc.subjectконкурентная стратегияen
dc.subjectоценка конкурентоспособности предприятияen
dc.subjectконкурентоспособность продукцииen
dc.subjectмодель ADLen
dc.titleКонкурентна стратегія підприємства: сутність та формування на основі оцінки рівня конкурентоспроможностіen
dc.title.alternativeThe competitive strategy of the company: the nature and form-based assessment of the level of competitivenessen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економіки підприємствuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage6en
opu.citation.lastpage13en
opu.citation.issue№2(12), 2014en
opu.staff.ide.a.beltyukov@opu.ua-
opu.staff.idl.a.nekrasova@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті кафедри економіки
ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(12), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-13.pdf360.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора