Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрющенко, Олег Андрійович-
dc.contributor.authorАндрющенко, Олег Андреевич-
dc.contributor.authorAndriushchenko, Oleh-
dc.date.accessioned2017-05-17T13:45:30Z-
dc.date.available2017-05-17T13:45:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАндрющенко, О. А. Самостійна робота і баланс бюджету робочого часу студента / О. А. Андрющенко // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (5). – С. 227–232.uk
dc.identifier.issn2307-4752-
dc.identifier.urihttp://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik5/pdf/33.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2694-
dc.description.abstractВиконано аналіз структури і наповненості навчальних планів кількох інститутів ОНПУ. Показано, що співвідношення аудиторної і самостійної роботи студентів є таким, що можна обгрунтовано вносити зміни до існуючих планів зі збільшенням самостійної роботи.en
dc.description.abstractThe structure and fullness curricula of several Institutions ONPU. It is shown that the ratio of classroom and independent work of students is one that can be justified to amend the existence believers plans to increase independent worken
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleСамостійна робота і баланс бюджету робочого часу студентаen
dc.title.alternativeIndependent work and budget balance working time studenten
dc.typeArticleen
opu.citation.journalІнформаційні технології в освіті, науці та виробництвіen
opu.citation.firstpage227en
opu.citation.lastpage232en
opu.citation.issue4(5)en
Располагается в коллекциях:Випуск №4(5)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33.pdf227.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.