Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3632
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.date.accessioned2017-06-26T08:41:33Z-
dc.date.available2017-06-26T08:41:33Z-
dc.date.issued2013-01-
dc.identifier.citationОкландер, М. А. Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. А. Окландер // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 1 (6). – С. 65–70.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2013/No1/65-70.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3632-
dc.description.abstractВ статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведена класифікація підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торгівельної мережі.en
dc.description.abstractThe theoretic-applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing on acceptance of price decisions in a retail business are considered in the article. Classification of enterprises of retail business is resulted. Maintenance of concept is exposed formats of shops of point-of-sale network.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретико-прикладные положения формирования механизмов ценообразования и факторов, влияющих на принятие ценовых решений в розничной торговле. Приведена классификация предприятий розничной торговли. Раскрыто содержание понятия форматы магазинов торговой сети.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectметоди ціноутворенняen
dc.subjectспоживча цінністьen
dc.subjectуправління зв’язками із споживачамиen
dc.subjectтоварen
dc.subjectформати магазинівen
dc.subjectenterprises of retail businessen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmethods of pricingen
dc.subjectconsumer valueen
dc.subjectmanagement connections with usersen
dc.subjectcommodityen
dc.subjectformats of shopsen
dc.subjectпредприятия розничной торговлиen
dc.subjectконкурентоспособностьen
dc.subjectметоды ценообразованияen
dc.subjectпотребительская ценностьen
dc.subjectуправления связями с потребителямиen
dc.subjectтоварen
dc.subjectформаты магазиновen
dc.titleЦіноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліen
dc.title.alternativePricing as a factor improving competitiveness of enterprises retail tradeen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage65en
opu.citation.lastpage70en
opu.citation.issue№1(6)en
opu.staff.idoklander@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(6), 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
65-70.pdf360.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора