Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІвашина, О. Б.-
dc.contributor.authorКоломієць, В. Ю.-
dc.date.accessioned2017-06-27T09:48:37Z-
dc.date.available2017-06-27T09:48:37Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.citationКоломієць, В. Ю. Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД») / В. Ю. Коломієць ; наук. керівник О. Б. Івашина // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 45.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_48/6-3.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3706-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleМаркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»)en
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage6en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.conference.dates25-26 мая 2013en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 48-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-3.pdf60.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.