Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9149
Название: E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises
Другие названия: Інструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємств
Инструментарий интернет-маркетинга в формировании стратегии функционирования торговых предприятий
Авторы: Sokolovska, Zoia
Yatsenko, Nataliia
Fedorova, Maryna
Соколовська, Зоя Миколаївна
Соколовская, Зоя Николаевна
Яценко, Наталія Володимирівна
Яценко, Наталья Владимировна
Федорова, Марина Михайлівна
Федорова, Марина Михайловна
Ключевые слова: trading company
operation strategy
e-marketing
simulation model
simulation experiment
AnyLogic system
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Sokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odessa polytechnic university, N 4 (6), p. 70-79.
Sokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odessa polytechnicuniversity. - 2018. - № 4 (6). - Р. 70-79.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers` flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies; evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research industry is proposed and created.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/ejopu/2018/No4/70.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9149
ISSN: 2521-6384 (Online)
2521-103X (Print)
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Econ_Jornal_opu_2018.pdf1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.