Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9219
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKapustyan, Iryna-
dc.contributor.authorSokolovska, Zoya-
dc.contributor.authorFrolova, Larysa-
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorСоколовская, Зоя Николаевна-
dc.contributor.authorКапустян, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКапустян, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorФролова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorФролова, Лариса Владимировна-
dc.date.accessioned2019-11-11T08:41:48Z-
dc.date.available2019-11-11T08:41:48Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifier.citationSokolovska, Z., Frolova, L., Kapustyan, I. (2019). Simulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises. Modern Science – Moderní věda, Prague, N 4, p. 22–37en
dc.identifier.citationSokolovska, Z.Simulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises / Z. Sokolovska, L. Frolova, I. Kapustyan // Modern Science – Moderní věda. – Prague, 2019. – N 4. – P. 22–37en
dc.identifier.issn2336-498X-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9219-
dc.description.abstractThe development of modern information and communication technologies contributes to the improvement of advertising strategies, as effective tools of pharmaceutical marketing. The feasibility of attracting methods of simulation as tools of making strategic advertising decisions is substantiated. The simulation model-simulator is proposed, developed using the combination of agent and system-dynamic approaches on the AnyLogic software platform. The decision-making process is illustrated by the results of various types of simulation experiments.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherČeská republika, Nemorosen
dc.subjectadvertising strategy, pharmaceutical enterprise, simulation modeling, model-simulator, simulation experimentsen
dc.titleSimulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprisesen
dc.title.alternativeІмітаційні технології в стратегічному управлінні рекламними процесами фармацевтичних підприємствen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalModern Science Moderní vědaen
opu.citation.firstpage22en
opu.citation.lastpage37en
opu.citation.issue4en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ms_4_2019.pdfSimulation technologies in the strategic management of advertising processes of pharmaceutical enterprises2.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.