Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15349
Название: Цифрові інструменти в управління туристичними послугами
Другие названия: Digital tools in tourism services management
Авторы: Рибак, Анна Артемівна
Rybak, Anna
Мамонтенко, Наталія Сергіївна
Mamontenko, Nataliia
Ключевые слова: туризм
репутаційний менеджмент
цифровізація
доповнена реальність
туристичні послуги
віртуальна реальність
інформаційні технології
штучний інтелект
автоматизація маркетингу
tourism
digitalization
reputation management
augmented reality
tourism services
virtual reality
information technology
artificial intelligence
marketing automation
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Рибак А. А. Цифрові інстументи в управління туристичними послугами / Анна Артемівна Рибак ; наук. керівник Наталія Сергіївна Мамонтенко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 90-92.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається роль цифрових технологій в управлінні туристичними послугами. Акцентовано увагу на трансформаційних процесах у туристичній галузі під впливом цифровізації, використанні інформаційних технологій на всіх етапах туристичної подорожі, впровадженні інноваційних цифрових інструментів для персоналізації послуг та управління репутацією. Аналізуються переваги використання великих даних, штучного інтелекту, систем автоматизації маркетингової діяльності, мобільних застосунків, VR і AR-технологій у формуванні туристичного досвіду. Зроблено висновок про ключову роль цифрових рішень у забезпеченні конкурентоспроможності туристичних підприємств та розвитку сталого туризму.
The article examines the role of digital technologies in the management of tourism services. The focus is on transformational processes in the tourism industry under the influence of digitalization, the use of information technologies at all stages of the tourist journey, the implementation of innovative digital tools for personalization of services and reputation management. The advantages of using big data, artificial intelligence, marketing automation systems, mobile applications, VR and AR technologies in shaping the tourist experience are analyzed. The conclusion is made about the key role of digital solutions in ensuring the competitiveness of tourism enterprises and the development of sustainable tourism.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15349
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
90-92-Rybak Anna.docx25.21 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.